FAQ

De meestgestelde vragen vindt je hieronder. Staat jouw vraag er niet tussen, stel deze dan via info@liefz.nl of via het contactformulier.

Kan ik mijn bestelling als cadeau naar iemand laten versturen?
Dat kan zeker! Vul bij afleveradres het adres van de ontvanger in. En geef bij ‘Opmerking’ in het bestelproces aan dat het om een cadeau gaat. Dan zorgen wij dat de bestelling feestelijk verpakt. Wil je er ook een eventuele boodschap bij, laat dit weten, dan doen we er een kaartje bij.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland zijn € 3,95. Verzendingen boven de € 50,- worden gratis verzonden. Voor overige landen kun je bij verzenden kijken. De verzendkosten kun je uiteraard ook zien in je winkelwagen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Alle bestellingen worden uiterlijk binnen 24 uur verzonden, maar we doen onze stinkende best om bestelling die voor 15u geplaatst zijn nog dezelfde dag te verzenden. Alle bestellingen worden verzonden met PostNL, deze levert in principe de volgende werkdag af. 

Kan ik mijn bestelling bij Liefz afhalen?
Helaas pindakaas! Deze service bieden wij om logistieke redenen niet meer aan.

Hoe kan ik iets retourneren?
Helaas kan het gebeuren dat je toch niet helemaal tevreden bent met een bestelling, Bij retour vind je een uitgebreide uitleg over de retour procedure.

Mijn brievenbuspakje staat op geleverd, maar is nog niet aangekomen.
Helaas gebeurt wel eens dat een brievenbuspakjes op 'geleverd' staat, maar nog niet ontvangen is. In bijna alle gevallen wordt het pakje in de dagen erna gewoon geleverd. Er is hier al vaker contact over geweest met PostNL, helaas hebben we hier nog steeds geen echte verklaring voor gekregen. Indien het pakje binnen een paar dagen nog niet geleverd is, neem dan alsjeblieft contact met ons op.

Waarom is er een minimum bestelbedrag?
Zelf maken we per bestelling ook kosten zoals verpakkingsmateriaal, systeemkosten, betaalkosten, etc. Bij kleine orderbedragen zouden we dus verlies draaien en zelf hebben we ook graag een rokende schoorsteen. ;)

Ik heb maar een kleine bestelling, kan dit niet met een postzegel verzonden worden?
Wij hebben ervoor gekozen om alles met track&trace te versturen, hier is ons systeem ook helemaal op ingericht. Dat geldt dus ook voor 'kleinere' bestellingen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?
Als je nog geen verzendbevestiging hebt gehad, stuur dan een mailtje sturen info@liefz.nl, dan is dit geen probleem. Mocht je deze wel al gehad hebben, maar is het nog voor 16u, gewoon een mailtje sturen en dan gaan wij kijken wat er nog mogelijk is.

Waar zijn de verzendkosten op gebaseerd?
Wij versturen alles met PostNL en passen hier onze tarieven op aan. Wij kiezen ervoor om de verzendkosten niet in de producten te verwerken, daarom rekenen tot € 50,- verzendkosten.

Mijn bestelling is incompleet, wat nu?
Ook wij zitten af en toe te snurken en vergeten wel eens iets. Neem dan contact op via info@liefz.nl, dan lossen we het op.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Helaas gebeurt soms dat bestellingen beschadigd aankomen. Uiteraard gaan we dit oplossen. Neem contact op met info@liefz.nl, liefst met foto van de beschadiging erbij.

Kan ik mijn pakje op een zelfgekozen locatie afhalen?
Dit kan! Je kunt bij het afronden van je bestelling kiezen voor de optie 'afhalen bij een PostNL locatie'. De verzendkosten zijn in dit geval € 5,95. Liever niet op een PostNL locatie, maar bij je moeder, dan kun je natuurlijk ook gewoon een ander adres invullen bij 'Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven', hier betaal je niks extra voor.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen van mijn bestelling. Hoe kan dit?
Heb je al in je spambox gekeken, daar wil het nog wel eens belanden. Maar het kan ook zijn dat de bevestiging niet aangekomen is door een spelfoutje in je emailadres. Als de betaling wel afgerond is, kun je er eigenlijk vanuit gaan dat je bestelling binnen 2 dagen gewoon geleverd wordt. Maar wil je het zeker weten, stuur dan even een mailtje naar info@liefz.nl.

Kan ik achteraf betalen?
Met Klarna kun je je bestelling achteraf betalen. Je ontvangt binnen een paar dagen een betaaloverzicht van Klarna. Na het ontvangen van deze mail heb je 14 dagen om te betalen, dit kan simpel met de betaallink in de mail van Klarna. Voor betalen met Klarna wordt € 0,99 in rekening gebracht.

Ik krijg de melding 'De winkelwagen bevat het maximale aantal artikelen dat nu te leveren is', wat nu?
Dit betekent dat er op dit moment niet meer voorraad van dit product. In de winkelwagen wordt automatisch het maximaal te bestellen aantal aangegeven. Wil je weten wanneer het product weer op voorraad is, stuur dan een mailtje naar info@liefz.nl.

Ik heb zelf een (web)winkel, kan ik producten inkopen voor wederverkoop?
Dat kan zeker! :) De producten van Liefz eigen label zijn beschikbaar voor wholesale, bekijk hier hoe je retailer kan worden.

Moet ik thuis zijn om mijn bestelling in ontvangst te nemen?
In principe hoef je niet thuis te zijn. Je kunt via de track&trace link in je verzendbevestiging op de site van PostNL zien of de bestelling wel of niet door de brievenbus past. Is het geen brievenbuspakketje, dan kan het pakketje bij de buren aangeboden worden of je kunt het de volgende werkdag bij een PostNL ophalen. LET OP! Je krijgt geen kaartjes meer in de brievenbus van PostNL, dus houd zelf de track&trace in de gaten. Je kunt ook bij het afronden van je bestelling bij voorbaat al kiezen voor de optie 'afhalen bij een PostNL locatie'. 

Ik heb een klacht, wat moet ik doen? 
Het kan weleens gebeuren dat het niet helemaal gaat zoals gepland. Uiteraard hoor ik dit graag, zodat ik een oplossing kan bieden. Stuur je klachten naar info@liefz.nl. Verdere informatie over klachten afhandeling vind je hier.

© 2022 - 2024 Liefz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel